دستبند طلا بهتراست یا دستبند نقره ؟

با استفاده از دستبند طلا در مجالس بدرخشید.دستبند های طلا مدت بسیارزیادی است که مورد استفاده مردم قرارگرفته است و به عنوان یکی از اصلی ترین زیورآلات زنانه به شمار می رود. طلا بدلیل ظاهر زیبا ودرخشان ونیز دوام وماندگاری بالا مورد توجه  بسیاری از مردم وسازندگان قرارگرفته است.سازنده های طلا و افرادی که در زمینه ی ساخت و ساز طلا و جواهراطلاعات دارند وفوت وفن این حرفه را آموخته اند در صدد آن برآمدند تا طلا و جواهرات گوناگونی را تولید کنند.آنها توانستند دستبند طلا و گردنبند طلا و دستبند النگویی طلا و دستبند زنانه طلا و دستبند چرمی طلا را تولید کنند تا هر شخص با هر سلیقه وبا هر توان مالی توانایی انتخاب داشته باشد.

a2 - دستبند طلا بهتراست یا دستبند نقره ؟

به مرور زمان متقاضیان دستبندهای طلا بیشترشده است وتنها به بانوان ختم نشده است بلکه کودکان نیز این گونه زیورآلات را پسندیده اند وتمایل به استفاده از آن ها را پیدا کرده اند.از آنجایی که دستبندهای تولید شده از نظر طرح  و اندازه با دستان کودکان سازگار نبوده است دستبندهای بچه گانه طلا ساخته شده است. دستبند طلا با عیار های مختلفی تولید وساخته میشوند که براساس عیارشان قیمت های متفاوتی دارند.سه عیار در بازار وجود دارد که عیار 18 کمترین قیمت و عیار24 بیشترین قیمت را دارد.

عیار چیست؟

عیار طلا معمولا به خلوص طلا گفته میشود وهرچه عیار عدد بالاتری باشد یعنی طلا خالص تر است.

عیار دستبند چست؟

هرچه عیار دستبند طلا بالاتر باشد یعنی مقدار طلای موجود در دستبند طلا ی مورد نظر بیشتر از عناصر نقره و مس موجود در آن است بنابراین دستبند خالص تر است.

پایین آوردن عیار دستبند طلا

برای پایین آوردن عیار به آن نقره ومس اضافه میکنند.هرچه مقدار مس و نقره نسبت به مقدار طلا کمتر باشد عیار دستبند پایین است.

روشهای تعیین عیار طلا

  • سنگ محک
  • روش کوپلاسیون
  • روش XRF در تعیین عیار طلا

مزیت های دستبند طلا

دستبند های طلا ازنظر ظاهری بسیار زیبا بوده و زمانی که آن را با دستبندهای نقره  و استیل مقایسه میکنیم متوجه تفاوت بسیار زیاد آنها با یکدیگر خواهیم شد . فلزطلا بسیار سخت تر از نقره است و دارای مزیتهای چشمگیری است که سبب تمایز آن با نقره  و دیگرعناصرشده است.

ثابت بودن رنگ ظاهری

اکثریت دستبندهای استیل و به ویژه نقره هنگامی که در مجاورت هوا و رطوبت قرارمیگیرند واکنش نشان میدهند و باعث تغییر رنگ و یا تیره شدن رنگ ظاهری آنها میشود اما دستبند طلا دارای رنگ ثابت است. زیرا در برابر رطوبت و سایر عناصر مقاوم بوده و کوچکترین تغییری در رنگ ظاهری آن ایجاد نمیشود به همین دلیل برای استفاده ی مداوم گزینه ی خوبی است.در مکانهایی که سطح نمک زیاد باشد فلزاتی مانند نقره دچار از بین رفتن رنگ میشوند درحالیکه طلا اینگونه نیست.بنابراین برای شنا وسایر ورزش های آبی دستبند طلا بهترین گزینه است.

a3 - دستبند طلا بهتراست یا دستبند نقره ؟

درخشندگی بی نظیر

طلا دارای درخشندگی بی نظیری است بنابراین زیورآلاتی که از جنس طلا هستند مانند دستبند طلا را از دیگردستبندها از قبیل دستبد نقره واستیل متمایز میکند.

derakh - دستبند طلا بهتراست یا دستبند نقره ؟

ضد حساسیت بودن

طلا بدلیل خاصیت ضد حساسیتی که دارد تولیدکنندگان وسازندگان طلا را برای ساخت زیورآلاتی چون گردنبند طلا و دستبند طلا و… سوق میدهد بنابراین برای کسانی که نسبت به عناصر مختلف آلرژی دارند انتخاب مناسبی می باشد.

طرح های متنوع وریزو درشت

دستبند طلا دارای طرح ها ی متنوعی است حتی دارای طرح های ریز وظریف بوده که می توان از آنها استفاده کرد.

a4 - دستبند طلا بهتراست یا دستبند نقره ؟

مقاومت بالا

طلا دلیل مقاومت بالایی که دارد این امکان را به سازندگان وتولیدکنندگان می دهد که دستبندهایی باتنوع بالا وهم چنین کیفیت بالا به بازار ومشتریان عرضه کنند.دستبند طلا بدلیل اینکه کیفیت خود را در سطح بالا حفظ میکند برای استفاده ی روزمره ودائمی مناسب می باشد.

امکان کوچک یا بزرگ کردن

دستبند طلا را به راحتی می توان متناسب با اندازه ی دست به میزان دلخواه کوچکتر یا بزرگتر کرد.

emkan - دستبند طلا بهتراست یا دستبند نقره ؟

متقاضی زیاد

دستبند طلا متقاضیان زیادی دارد بنابراین به سازندگان طلا این امکان را می دهد که با خیال راحت محصولاتی با تنوع بالا تولید کنند و در اختیارمشتریان قراردهند.

قابلیت ست کردن با هر لباسی

شما به راحتی می توانید دستبند طلا ی خود را با هر لباسی ست کنید. بدلیل تنوعی که در طرح و مدل دستبند ها است می توانید به راحتی آنها را متناسب با لباس خود انتخاب کنید.

رنگهای مختلف

دستبند طلا دارای رنگهای مختلفی است.زمانی که دستبند طلا را با دیگر دستبندها مقایسه  می کنید متوجه تفاوت آنها میشوید مثلا دستبند نقره اکثرا به رنگ نقره ای است درصورتی که دستبند طلا علاوه بر رنگ طلایی دارای رنگ نقره ای و رز گلد هم است.

a5 2 - دستبند طلا بهتراست یا دستبند نقره ؟

تمیز کردن آسان

دستبند طلا را میتوان براحتی و بدون نیاز به مواد تمیز کننده گران قیمت و مضر با آب گرم و پارچه تمیز کرد.

ورزش کاران ودستبند طلا

ورزش کارانی که ورزش های آبی انجام میدهند در ارتباط مستقیم با رطوبت و آب هستند بنابراین استفاده از دستبند های نقره واستیل گزینه ی خوبی نیست زیرا تغییر رنگ میدهند اما دستبند طلا  برای ورزشکاران بهترین انتخاب است.

استفاده از دستبند طلا

دستبند طلا را درمهمانی ها و عروسی ها و مجالس میتوان استفاده کرد که جلوه ای بی نظیر به فرد میدهد.دستبند طلا گاهی برای شادباش وچشم روشنی برای فرد مورد نظر به عنوان هدیه در نظرگرفته میشود.

معایب دستبند طلا

دستبند طلا دارای قیمت بالایی است وهمه توانایی خریدن آن را ندارند  بنابراین قیمت بالای آن یکی از معایب آن محسوب میشود.امکان گم شدن زیورآلات وجود دارد بنابراین امکان گم شدن دستبند طلا هم وجود دارد با این تفاوت که قیمت سایر دستبندها کمتر از دستبند طلا است و خسارت مالی بیشتری به فرد وارد میشود.سارقان زیادی در کمین ربودن دستبند طلا هستند و حتی امکان این وجود دارد که برای ربودن دستبند  قصد جان فردی را هم داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *