چطور از سفر نهایت لذت را ببریم ؟

با آمدن فصل زیبا و گرم تابستان اکثر مردم برای این فصل، سفرهای مختلفی را برنامه ریزی نمودند .ولی چطور می توان در سفرهای تابستانی حداکثر لذت را در کنار خانواده یا دوستان تجربه نمود؟.در این مقاله کوتاه قصد داریم لوازمی را به شما معرفی کنیم که می توانند سفرهای تابستانی شما را دل چسب تر نمایند.

  • هدفون

در صورتی که با یک هواپیما سفر کنید،زمانی را در فرودگاه باید منتظر باز شدن گیت ها بگذرانید.در این زمان می توانید یک موزیک آرامش بخش را با یک هدفون با کیفیت گوش دهید، تا سفری راحت و پر از انرژی مثبت را تجربه نمایید.

هدفون های پر فروش - چطور از سفر نهایت لذت را ببریم ؟

  • اسپیکر بلوتوثی

در فصل تابستان اکثر سفرها به شهرهای ساحلی و هتل هایی است که دارای استخرهای بزرگ و سواحلی زیبا هستند.پخش یک آهنگ شاد و ورزشی در فضای باز تجربه ایی فوق العاده از سفر را در دفتر خاطراتتان ثبت می کند.حتما قبل از سفر مجموعه ایی از آهنگ های ورزشی و شاد را برای این لحظات در گوشی خود داشته باشید و با اتصال گوشی به یک اسپیکر بلوتوثی، بهترین لحظات را برای خود و اطرافیانتان رقم بزنید .

bb - چطور از سفر نهایت لذت را ببریم ؟

  • دوربین ورزشی

یکی از بهترین لحظات سفر فیلم برداری و عکاسی از بهترین لحظات است .شما می توانید به جای دوربین گوشی از یک دوربین ورزشی فیلم برداری و عکس برداری استفاده کنید.و آن را بر روی سر خود نصب کنید و بدون هیچ مشکلی با پیاده روی از اطراف فیلم برداری نمایید.جالب است بدانید اکثر توریست ها به جای در دست گرفتن دوربین های سنگین، از این نوع دوربین های ورزشی استفاده می کنند.

sport cam - چطور از سفر نهایت لذت را ببریم ؟

  • دوربین تحت شبکه

اکثر مردم بعد از گذشتن چند روز از سفر، نگران خانه خود می شوند.و مدام فکر می کنند که خانه آنها مورد سرقت قرار گرفته است.برای جلوگیری از این نگرانی شما می توانید قبل از سفرتان با نصب دوربین های تحت شبکه در منزل ،به راحتی با گوشی خود از هر جای دنیا خانه خود را مشاهده نمایید.

فروش ترین دوربین مدار بسته - چطور از سفر نهایت لذت را ببریم ؟

  • کفش ورزشی

در صورتی که در سفر به پیاده روی طولانی می پردازید حتما کفش های ورزشی خوبی را برای این کار انتخاب نمایید.در صورت انتخاب کفش نا مناسب، پا درد می تواند سفری پر استرس را برای شما ایجاد نماید.

aa - چطور از سفر نهایت لذت را ببریم ؟

bb 1 - چطور از سفر نهایت لذت را ببریم ؟

  • کوله پشتی

حتما یک کوله پشتی سبک در سفر همراه خود داشته باشید .و تمامی متعلقات الکترونیکی مثل ،شارژر،تبلت،لپ تاپ،دوربین،پاوربانک را در آن قرار دهید.تا همیشه در دسترس باشند.

.gif - چطور از سفر نهایت لذت را ببریم ؟

 

  • عینک آفتابی

در سفرهای تابستانی اکثر اوقات در زیر نور آفتاب قرار دارید،پس برای محافظت از چشمان خود حتما یک عینک آفتابی مناسب همراه خود داشته باشید.

aa 1 - چطور از سفر نهایت لذت را ببریم ؟

  • روغن ضد آفتاب

قطعا نمی خواهید یک سفر با سوزش شدید پوست را تجربه نمایید.پس حتما قبل از قدم زدن در کنار استخر یا ساخل به طور کامل بدن خود را با روغن های ضد آفتاب بپوشانید تا بتوانید با خیالی راحت از آفتاب گرفتن نهایت لذت را ببرید.

as - چطور از سفر نهایت لذت را ببریم ؟