هندزفری های ارزان و با کیفیت بازار

با توجه به اهمیت گوشی های موبایل ،اکثر مردم در روز به طور مداوم از گوشی های خود استفاده می کنند.به گفته محققان قرار دادن گوشی بر روی گوش در دراز مدت می تواند آسیب های مختلفی را به شما وارد کند.یکی از خطرات استفاده از گوشی های موبایل،امواجی است که این گوشی ها از خود ساطع می کنند.پس باید سعی کنیم گوشی ها را از سر و بدن خود دور نگه داریم.با استفاده از هندزفری می توانید به صورت بی سیم با گوشی خود صحبت کنید. و خطر نزدیک کردن گوشی به سر را کاهش دهید. در این مقاله کوتاه به سه مورد از محبوب ترین هندزفری های بازار اشاره می کنیم و در نهایت پر فروش ترین هندزفری ها را به شما معرفی می نماییم.

 

  • هندزفری I7S-TWS

x13 300x300 - هندزفری های ارزان و با کیفیت بازار

این هندزفری شبیه به ایرپاد اپل ساخته شده است.و وزن آن 12 گرم می باشد .اکثر خریداران از این هندزفری راضی بودند و به ویژگی هایی مثل نگهداری شارژ مناسب ،کیفیت صدای خوب،خارج نشدن از گوش البته برخی از کاربران به مواردی مثل بزرگ بودن ،نگهداری شارژ تا دو ساعت اشاره نمودند.جهت اطلاع از مشخصات کامل و قیمت این هندزفری به بنر زیر مراجعه فرمایید.

a1 1 - هندزفری های ارزان و با کیفیت بازار

 

  • هندزفری شیائومی مدل Millet Youth Edition

2 1 300x300 - هندزفری های ارزان و با کیفیت بازار

این هندزفری تک گوش مناسب افرادی است که می خواهند در مکانهای رسمی با گوشی خود صحبت کنند.حدود 90 درصد خریداران از خرید این هندزفری رضایت کامل داشتند و در نظرات خود به مواردی مثل کیفیت صدای مطلبوب،شارژ سریع و برد مناسب گوشی اشاره کردند. جهت اطلاع از مشخصات کامل و قیمت این هندزفری به بنر زیر مراجعه فرمایید.

a2 - هندزفری های ارزان و با کیفیت بازار

  • هندزفری بلوتوث مدل BM01

 

این هندزفری ارزان قیمت توانسته خریداران زیادی را به سمت خود جذب نماید.خریداران در نظرات خود به مواردی مثل برد 10 متری ،کیفیت بالای صدا ،نویز گیر میکروفن ،قابلیت نمایش شارژ بر روی گوشی ،قیمت پایین اشاره نمودند. جهت اطلاع از مشخصات کامل و قیمت این هندزفری به بنر زیر مراجعه فرمایید.

a3 - هندزفری های ارزان و با کیفیت بازار

 

البته ما سعی کردیم در این مقاله کوتاه هندزفری های محبوب خریداران را با قیمت پایین معرفی نماییم .در مقالات بعدی هندزفری های با قیمت متوسط را معرفی می کنیم. جهت اطلاع از پر فروش ترین هندزفری های بازار می توانید از بنر زیر استفاده نمایید.

title ad final - هندزفری های ارزان و با کیفیت بازار