گیرنده دیجیتال و بهترین مدل های آن در بازار

گیرنده دیجیتال چیست ؟

دستگاهی است که محتوای ویدیویی را به سیگنال های دیجیتال تلویزیونی تبدیل می کند.به عبارتی دیگر  یک گیرنده دیجیتال ،دستگاهی است که با اتصال آن به تلویزیون با استفاده از یک واسط کاربری ساده می توانید به اینترنت وصل شوید و یا با اتصال فلش مموری به آن فیلم ها و موسیقی موجود در فلش مموری را مشاهده نمایید.

کاربرد گیرنده دیجیتال چیست ؟

این روز ها در هر خانه ایی یک گیرنده دیجیتال یافت می شود. با استفاده از این دستگاه می توانید به عکس ها و فیلم هایی موجود در فلش مموری خود دسترسی داشته باشید .علاوه بر این می توانید به کانال های رادیویی هم گوش دهید و با اتصال آن به مودم می توانید در اینترنت به جستجوی مطلب مورد نظر خود بگردید.

گیرنده دیجیتال چطور نصب می شود ؟

این دستگاه با استفاده از کابل [AV] یا کابل [HDMI] به تلویزیون وصل می شود و با استفاده از کابل شبکه و فیش [Rj45] به مودم های خانگی وصل می گردد.نصب  گیرنده دیجیتال بسیار ساده بوده و با اتصال کابل آنتن به این دستگاه و جستجوی خودکار  به راحتی می توانید تمامی کانال های رادیویی و تلویزیونی را مشاهده نمایید.

آنتن گیرنده دیجیتال چیست ؟

گیرنده  دیجیتال از همان آنتن های معمولی خانگی پشتیبانی می کند و با توجه به موقعیت جغرافیایی شما، کانال های رادیو و تلویزیون را برای شما جستجو و ذحیره می نماید.

انواع برندهای گیرنده دیجیتال چیست ؟

پر فروش ترین گیرنده های دیجیتال در ایران متعلق به برندهای ایکس ویژن ،دنای ،پروویژن  و مارشال می باشد.این برندها هر کدام مدل های مختلفی از گیرنده های دیجیتالی را معرفی نمودند.

a1 - گیرنده دیجیتال و بهترین مدل های آن در بازار

تفاوت مدل های مختلف گیرنده دیجیتال در چیست ؟

مدل های مختلف گیرنده دیجیتال در کیفیت تصویر ،سرعت تعویض کانال ، نوع اتصال به تلویزیون با یکدیگر تفاوت هایی دارند.که کاربران با توجه به نیاز خود یکی از این مدل ها را انتخاب می نمایند.

A2 - گیرنده دیجیتال و بهترین مدل های آن در بازار