بهترین هدست های واقعیت مجازی

هدست واقعیت مجازی چیست ؟

هدست واقعیت مجازی درواقع نوعی صفحه نمایش (HUD) است که به کاربران اجازه می دهد با دنیای مجازی تعامل داشته باشند ،و بتوانند از دید خودشان وارد این دنیا شوند.هدست واقعیت مجازی ،محتوای واقعیت مجازی را جایگزین دنیای واقعی کاربران می کند.و این باعث می شود شما به جای شخصیت اصلی بازی قرار بگیرید و کاملا از دید او بازی را جلو ببرید.

هدست واقعیت مجازی چه کاربردی دارد ؟

هدست  واقعیت مجازی کاربردهای فراوانی دارد،این روزها جهت طراحی خودروها ،علوم پزشکی ، و بازی ها  از این هدست ها استفاده می کنند.البته روز به روز کاربرد این هدست ها رو به افزایش است.

انواع هدست های واقعیت مجازی  

هدست های واقعیت مجازی انواع مختلفی دارند . برخی از آنان قادرند حرکات فیزیکی انسان را تشخیص دهند.که این به کاربران اجازه می دهد در فضای مجازی به راحتی حرکت کنند.مانند هدست واقعیت مجازی (Oculus Rift) .برخی دیگر هم با کنسول های بازی هم خوانی دارند و مخصوص بازی های مختلف انحصاری این کنسول ها هستند،مانند هدست واقعیت مجازی (playstation VR) و ارزانترین نوع این هدست ها هم با گوشی های موبایل و برنامه های مخصوص و رایگان این تجربه را در اختیار کاربران قرار می دهند که از بنر زیر می توانید قیمت این هدست ها را مشاهده و خریداری نمایید.

 

rgy - بهترین هدست های واقعیت مجازی