5 تکنیک پرکاربرد در گوشی های آیفون

در این مقاله کوتاه قصد داریم شما را با 5 تکنیک گوشی آیفون که اکثر کاربران از آن اطلاعی ندارند،آشنا نماییم.

گوشی آیفون 300x70 - 5 تکنیک پرکاربرد در گوشی های آیفون

1- ایجاد یک تماس اضطراری

این تکنیک برای گوشی های با سیستم عامل [iOS- 11] به بعد کار می کند.جهت تماس اضطراری دکمه  قفل کردن گوشی و یکی از دکمه های کم و زیاد کردن صدا را برای مدت 5 ثانیه نگه دارید،سپس با زدن بوق هشدار و شمارش معکوس، گوشی به  صورت خودکار تماس اضطراری را برقرار می کند.

اضطراری 300x225 - 5 تکنیک پرکاربرد در گوشی های آیفون

 

2-شارژ سریع گوشی

این تکنیک در نمامی گوشی های آیفون ،با هر نسخه ایی از سیستم عامل کار می کند.جهت شارژ شدن سریعتر گوش آیفون،کافیست ابتدا گوشی را در حالت پرواز(با کشیدن صفحه به بالا و انتخاب تصویر هواپیما) قرار دهید و سپس کابل شارژ را متصل کنید.

سریع 300x169 - 5 تکنیک پرکاربرد در گوشی های آیفون

 

3- نقطه کانونی دلخوه

دوربین گوشی آیفون ،بعد از فعال شدن به طور خودکار به دنبال نقطه کانونی می گردد،و این باعث می شود،در صورت وجود فاصله های متغیر بین اجسام نسبت به دوربین ، و انتخاب نقطه کانونی به صورت خودکار ،عکس ها تار شوند.برای جلوگیری از انتخاب نقطه کانونی به صورت خودکار،زمانی که دوربین روشن است ، انگشت خود را بر روی قسمت دلخواه تصویر نگه دارید تا در بالای صفحه دوربین واژه [AF Locked] را مشاهده کنید.

AF LOCKED 300x284 - 5 تکنیک پرکاربرد در گوشی های آیفون

 

4- حذف کردن با حرکت دادن گوشی

در این تکنیک می توانید جهت حذف کردن متن تایپ شده، گوشی را تکان دهید ،سپس پیغامی نمایش داده می شود که در آن از شما، تاییدیه حذف متن را دریافت می کند.در صورتی که بر روی گزینه [Undo] بزنید،متن تایپ شده به صورت خودکار حذف می گردد.و دیگر نیازی به انتخاب متن نمی باشد.

متن با تکان دادن گوشی 300x182 - 5 تکنیک پرکاربرد در گوشی های آیفون

 

5- ارسال پیام متنی در حین رد کردن تماس

اگر در یک جلسه بودید و گوشی شما زنگ خورد ،می توانید با زدن گزینه [Message] ،پیام های دلخواه را انتخاب و برای شخص تماس گیرنده ارسال کنید.

پیام در حین تماس 300x265 - 5 تکنیک پرکاربرد در گوشی های آیفون