بدون حذف کردن واتس اپ از دید کاربران دیگر پنهان شوید

خارج شدن از حساب کاربری، کاری است که اکثر کاربران جهت پنهان شدن از دید مخاطبینشان انجام می دهند.ولی کاربران واتس اپ، جهت پنهان ماندن از دید مخاطبین ،مجبور به حذف موقت این برنامه می شوند. که این کار معقول به نظر نمی رسد.در این مقاله کوتاه نحوه قطع دسترسی اینترنت، به واتس اپ و پنهان ماندن از دید کاربران را می آموزیم.

 

Untitled - بدون حذف کردن واتس اپ از دید کاربران دیگر پنهان شوید

  • غیر فعال کردن زنگ هشدار

این کار ساده است.جهت غیر فعال نمودن فلش برای هشدارهای پیام و تماس ،برنامه واتس اپ را باز کنید و به مسیر [Settings >Notifications>In-App Notifications] بروید و گزینه [None] را انتخاب نمایید.

462095FF00000578 0 image a 2 1510133156054 300x225 - بدون حذف کردن واتس اپ از دید کاربران دیگر پنهان شوید

  • قطع دسترسی واتس اپ به اینترنت

این ترفند زمانی به کار می آید که می خواهید،گوشی به اینترنت وصل باشد ،ولی فقط برنامه واتس اپ به اینترنت دسترسی نداشته باشد.جهت انجام این ترفند،در گوشی های اندرویدی به مسیر [Setting>>Apps >>WhatsApp] بروید و گزینه [Force Stop] را انتخاب نمایید.سپس تیک [Background data] را بردارید و در نهایت تمامی دسترسی های واتس اپ را غیر فعال نمایید. در گوشی های آیفون ،در بخش تنظیمات گوشی به مسیر [Cellular] رفته و تیک برنامه واتس اپ را بردارید.البته توجه داشته باشید در گوشی های آیفون با این کار تنها در حین اتصال به اینترنت سیم کارت و استفاده از اینترنت اپراتور ،دسترسی برنامه واتس اپ از اینترنت قطع می شود.و اگر از طریق اینترنت بی سیم [Wifi] به اینترنت متصل شوید.برنامه واتس اپ به اینترنت دسترسی دارد.

facebooks whatsapp is being at least partially blocked in china 300x150 - بدون حذف کردن واتس اپ از دید کاربران دیگر پنهان شوید

 

در گوشی های آیفون ،دسترسی برنامه واتس اپ به اینترنت به طور کامل قطع می شود.ولی در گوشی های اندرویدی با باز کردن برنامه واتس اپ ،این برنامه دوباره، شروع به کار می کند و به اینترنت متصل می شود.پس در گوشی ها اندرویدی بعد انجام این تکنیک برنامه را باز نکنید.

Untitled - بدون حذف کردن واتس اپ از دید کاربران دیگر پنهان شوید