هواپیماهای بدون سرنشین ایرباس بسته ها را به کشتی ها تحویل می دهند.

به عنوان بخشی از پروژه [skyWays] ،ایرباس عملیات تحویل هواپیماهای بدون سرنشین جدیدی را آغاز نمود، که در این عملیات هواپیماهای بدون سرنشین بسته هایی را به کشتی های ساحلی تحویل می دهند.ایرباس به منظور ساده سازی عملیات بارگیری ،امیدوار است که این فناوری در سنگاپور آزمایش شود. این فناوری نه تنها سرعت تحویل را افزایش می دهد، بلکه یک راه ایمن برای انجام کسب و کار در بنادر شلوغ ارائه می دهد.

a5 1 300x102 - هواپیماهای بدون سرنشین ایرباس بسته ها را به کشتی ها تحویل می دهند.

 

 

در حال حاضر ایرباس با شرکت تدارکاتی [Wilhemsen Ships Services] و اداره دریایی و بنادر سنگاپور در حال انجام آزمایشات اولیه این عملیات است.اولین پرواز در روز جمعه گذشته با یکی از هواپیماهای بدون سرنشین [SkyWays] شرکت [Loaded] با 1.5 کیلوگرم اشیاء چاپ شده توسط پرینتر سه بعدی انجام شد.این به معنای خروج از خط ساحلی [Marina South Pier] در سنگاپور بود و پروازی با مسافت 1.5 کیلومتر تا کشتی را انجام داد و بعد از گذاشتن بار بر روی عرشه به ساحل برگشت.و این کار با توجه مسافت 10 دقیقه به طول انجامید.

a2 2 300x210 - هواپیماهای بدون سرنشین ایرباس بسته ها را به کشتی ها تحویل می دهند.
لئو جئو سرپرست [SkyWays] گفت: پیشرفت امروز ،نقطه قوت ماه ها آماده سازی شدید توسط تیم اختصاصی ما است که ما با شریک  قدرتمند خود کارهای جدیدی را در صنعت دریایی دنبال می کنیم.با توجه به ایرباس ،هواپیماهای [SkyWays] قادرند با بار 4 کیلوگرمی، مسافتی 3 کیلومتری را از طریق راه های اختصاصی هوایی و با نرم افزار کنترل خود مختار تا خارج از ساحل طی کنند و بار مورد نظر را در عرشه کشتی قرار دهند.

a4 1 300x106 - هواپیماهای بدون سرنشین ایرباس بسته ها را به کشتی ها تحویل می دهند.

 

این نوع از روش های بارگیری می توانند سرعت تحویل را تا 6 برابر افزایش دهند ،هزینه ها را تا 90 درصد کاهش دهند و از وقوع حادثه هایی که ممکن است از طریق روش های معمول بارگیری در بنادر شلوغ  رخ دهد ،جلوگیری می کند.ایرباس به زودی با همکاری دانشگاه ملی سنگاپور در پروازهای اولیه با آزمایشات دیگر هواپیماهای [SkyWays] در محیط های شهری کار خود را در ادامه می دهد.

a3 1 300x190 - هواپیماهای بدون سرنشین ایرباس بسته ها را به کشتی ها تحویل می دهند.