انتخاب یک ساعت مچی مناسب

d - انتخاب یک ساعت مچی مناسب

خرید ساعت اگرچه با افزایش استفاده از تلفن همراه، تحت تاثیر قرار گرفت اما هنوز بازار پر­فروشی را تجربه می­کند زیرا عده زیادی با نگاه یک کالای ضروری هنوز به آن می­نگرند. در هر حال تولید کنندگان بسیاری در تولید و فروش ساعت مچی فعال هستند و هر ساله به این شرکت ها اضافه می­شود. نکته جالب اینکه ساعت ها همانند دیگر محصولات از شکل ساده اولیه خود دور شده­ اند.

a - انتخاب یک ساعت مچی مناسب

بعنوان مثال بازار ساعت های ورزشی با قابلیت های خاص، امروزه با استقبال زیادی مواجه شده به نحوی که برند معتبر کاسیو اقدام به تولید یک خط تولید ساعت با قابلیت های ورزشی کرده و البته با عرضه G-SHOCK توانست به آمار فروش بالایی دست یابد.

مردانه، زنانه یا هر دو؟!

d - انتخاب یک ساعت مچی مناسب

ساعت مچی بنا به طراحی خود ممکن است برای یک جنسیت خاص تولید و عرضه شود. رنگ های بکار رفته، بند ظریف و حتی قاب­های کوچک و البته ظریف، همگی نشان از زنانه بودن محصول تولیدی دارد. ولی طراحی غالب ساعت های اسپرت و ورزشی، مرز میان ساعت مچی زنانه و ساعت مردانه را برداشته است به نحوی که جنسیت در ساعت های ورزشی دیگر آن حساسیت های سابق را ندارد. بنابراین اگر قصد خرید ساعت اسپرت دارید خواهید دید که تفاوت فاحشی میان ساعت مردانه با ساعت زنانه نیست.

بند ساعت، نماد شخصیت شماست!

b - انتخاب یک ساعت مچی مناسب

گاهی برای خرید ساعت مچی به قاب و شکل اصلی ساعت دقت می­شود و شاید افراد اندکی به بند ساعت توجه کنند اما بند ساعت به اندازه قاب ساعت اهمیت دارد. بعنوان مثال اگر قصد خرید یک ساعت رسمی و کلاسیک دارید بهتر است بند چرمی برای ساعت خود انتخاب کنید زیرا چرم همیشه رسمی بودن را القا میکند. در سویی دیگر در خرید ساعت اسپرت بیشتر بندهای استیل مد نظر است. زیرا با روحیه اسپرت مطابقت دارد و به نوعی تکمیل کننده طراحی اسپرت قاب اصلی ساعت خواهد بود. بند­­های رابر به دلیل استحکام فوق العاده ای که در برابر آب و سرما و حتی فشار دارند بیشتر در ساعت های ورزشی بکار میروند. البته اگر قصد خرید یک ساعت خاص دارید که نگاهها را به سمت خود معطوف کنید، ما به شما ساعتی با بند جیر را معرفی میکنیم.

ساده یا خاص؟! مسئله این است!

e - انتخاب یک ساعت مچی مناسب

در بالا گفتیم که دنیای ساعت ها چنان گسترده است که هیچ انتهایی را نمی­توان برای آن متصور بود. طراحی ها، روز به روز پخته تر و البته جذابتر می­شوند و دیگر در خرید ساعت نمی­توان بدون آگاهی اقدام کرد. یکی از طبقه بندی های مهم و کلی در خرید ساعت مچی، به هدف شما از خرید برمی­گردد و می­توانید میان دو دسته بزرگ ساعت های ساده، که غالب ویژگی هایشان تک موتوره، عقربه ای و بند چرمی هستند و دسته ساعت های خاص، که اغلب چند موتوره، بدنه های سرامیکی یا آبکاری طلا و بند­های مزین به الماس دارند انتخاب کنید. در هر حال ساعت گرچه یکی از اکسسوری­های معمولی و لازم هست اما می­تواند نمادی از ثروت دارنده آن هم باشد.

خرید ساعت مچی ارزان

f - انتخاب یک ساعت مچی مناسب

از آنجایی که ارزان بودن یک صفت است و صفات همیشه نسبی هستند، لذا ممکن است در خرید ساعت های ورزشی، ارزانترین قیمت مبلغی حدود یک میلیون باشد! زیرا این ساعت ها با ویژگی های خاص خود غالبا قیمت های بالایی دارند. بعنوان مثال اگر مدام در سفر هستید یا اهل کوهنوردی و صعود های چند روزه هستید لازم است از خرید ساعت باتری دار چشم پوشی کنید و به خرید ساعت های اکو درایو اقدام کنید زیرا این دسته از ساعت ها با تبدیل نور طبیعی و مصنوعی شما را از تعویض باتری بی­نیاز خواهند کرد. البته این قابلیت، بهای پرداختی را بالا می­برد اما اطمینان داشته باشید ارزشش را دارد! در سویی دیگر، حضور ساعت های های­کپی، بازار ساعت های شیک و زیبا را تحت تاثیر قرار داده به نحوی که شما با مبلغی بسیار کمتر، می­توانید ساعت های لوکس را خریداری کنید.

در بالا برخی موضوعات مهم برای خرید ساعت عنوان شدند تا ابهامات خریداران تا حدودی رفع گردد اما به یاد داشته باشید همه چیز بستگی به شما و نگاه شما به ساعت دارد و البته هزینه پرداختی شما. برندهای معتبر ساعت، با تولید ساعت های متنوع سعی کرده اند تمام افراد را با هر توان مالی پوشش دهند پس نگران بودجه خود نباشید زیرا با هر مبلغی می­توان یک ساعت مناسب و البته شیک خریداری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *