بهترین گوشی های بازار از دید خریداران که می توانند جایگزین آیفون شوند

با بالا رفتن دلار در ایران ،قیمت انواع گوشی های هوشمند به شکل قابل توجه چند برابر شده است.اکثر افرادی که از گوشی های شرکت اپل استفاده می کردند، به دلیل قیمت های غیرعادی این گوشی در بازار به سمت گوشی های با برندهای مختلف رو آورده اند،البته هواداران اپل همیشه معیارهایی را برای خرید گوشی در ذهن داشتند.در این مقاله کوتاه قصد داریم گوشی هایی را به شما معرفی کنیم که شاید جایگزین مناسبی برای گوشی های اپل نباشند ولی تا حدودی شما را راضی نگه می دارند.معیارهای مختلفی برای انتخاب گوشی وجود دارد . ما در اینجا گوشی هایی را معرفی می کنیم که با بازخورد مثبتی از طرف خریداران مواجه شدند.

 

گوشی نوکیا مدل 6.1 پلاس

گوشی نوکیا 6.1 پلاس با بدنه ایی ساخته شده از آلومینیوم و شیشه و وزن 151 گرمی توانسته مورد تایید اکثر خریداران قرار گیرد.رم 4 گیگابایتی در کنار پردازنده اسنپدراگون 4 هسته ایی قدرت مناسبی را در اجرای برنامه های مختلف در اختیار شما قرار می دهد.کاربران بعد از استفاده از این گوشی به ویژگی هایی مثل، کیفیت ساخت مناسب ،سرعت عالی ،باطری خوب اشاره کردند و بالای 60 درصد از خریداران از خرید این گوشی راضی بودند.جهت اطلاع از مشخصات کامل و خرید اینترنتی این گوشی به بنر زیر مراجعه نمایید.

 

nokia - بهترین گوشی های بازار از دید خریداران که می توانند جایگزین آیفون شوند

 

گوشی سامسونگ مدل گلکسی A7

گوشی  A7  با بدنه ایی ساخته شده از پلاستیک وشیشه و وزن 168 گرمی مورد تایید خریداران می باشد. رم 4 گیگابایتی این گوشی در کنار پردازنده 8 هسته ایی می تواند بسیار روان برنامه ها و بازی ها را اجرا نماید.دوربین اصلی و دوربین سلفی هر دو 24 مگاپیکسلی هستند و تجربه خوبی از عکس برداری در اختیار شما قرار می دهد.کاربران بعد از استفاده از این گوشی به ویژگی هایی مثل، صفحه نمایش خوب ،خوش دست ،ظریف و دوربین با کیفیت اشاره نمودند.جهت اطلاع از مشخصات کامل و خرید اینترنتی این گوشی به بنر زیر مراجعه نمایید.

sumsung - بهترین گوشی های بازار از دید خریداران که می توانند جایگزین آیفون شوند

گوشی هوآوی مدل Mate 10 lite

گوشی میت 10 164 گرمی را بیش از 200 نفر از خریداران پیشنهاد می نمایند .رم 4 گیگابایتی در کنار پردازنده 4 هسته ایی خیال شما را از اجرای برنامه های بروز راحت می کند .دوربین 16 مگاپیکسلی این گوشی قابلیت های زیادی را در اختیار شما می گذارد.کاربران بعد از استفاده از این گوشی به مواردی مثل ،سرعت بالا ، کیفیت عالی دوربین در روز ،داغ نکردن گوشی ، حسگر اثر انگشت قوی اشره نمودند.جهت اطلاع از مشخصات کامل و خرید اینترنتی این گوشی به بنر زیر مراجعه نمایید.

hoawi - بهترین گوشی های بازار از دید خریداران که می توانند جایگزین آیفون شوند

 

البته ما در اینجا تنها به 3 مورد از بهترین گوشی های بازار اشاره کردیم جهت اطلاع از بهترین گوشی های بازار به بنر زیر مراجعه نمایید.

 

a2 1 - بهترین گوشی های بازار از دید خریداران که می توانند جایگزین آیفون شوند