گوگل سرعت اینترنت مورد نیاز سرویس [stadia] را برای بازی های با کیفیت 1080 اعلام کرد

گوگل در اوایل این هفته سرویس [Streaming] بازی خود را با نام [Stadia] معرفی کرد.این سرویس کاربران را قادر می سازد تا بازی ها را در مرورگر [Google Chrome] و یا با اتصال دانگل [Chromecast] به تلویزیون هوشمند انجام دهند.علاوه بر این، کاربران بر روی گوشی های هوشمند [Pixel] هم می توانند از این سرویس گوگل استفاده کنند.از آنجایی که همه چیز توسط ساختار ابری گوگل طراحی شده است،ممکن است بازی های سطح کنسول را بتوان براحتی در گوشی های هوشمند بازی کرد.البته بدیهی است برای استفاده از این سرویس نیاز به اینترنت با سرعت بالایی دارید.

 

بازی های کامپیوتر و لپ تاپ 300x92 - گوگل سرعت اینترنت مورد نیاز سرویس [stadia] را برای بازی های با کیفیت 1080 اعلام کرد

 

فیل هریسون، رییس گوگل استادیا در این باره به وب سایت [Kotaku] گفته است،برای پخش بازی های با وضوح 1080 پیکسل و 60 فریم در ثانیه ،توصیه می شود از اینترنت  25 مگابیت در ثانیه استفاده شود.البته سرویس [Stadia] کمتر از این سرعت را نیاز دارد ،اما میزان توصیه شده گوگل همان 25 مگابیت در ثانیه است.

 

بازی های جنگی کامپیوتر و لپ تاپ  300x91 - گوگل سرعت اینترنت مورد نیاز سرویس [stadia] را برای بازی های با کیفیت 1080 اعلام کرد

این سرویس در واقع قادر به پخش بازی در وضوح [4K] با 60 فریم در ثانیه است.هریسون می گوید برای رسیدن به این ارقام توصیه می شود اینترنتی با سرعت 30 مگابیت در ثانیه داشته باشید.در نتیجه کاربرانی که پهنای باند کمی دارند قطعا کیفیت پایینی دارند ، و این سرویس برای کاربرانی که دارای پهنای باند مناسب هستند ، کیفیت مناسبی دارد.

 

کنسول ایکس باکس 300x96 - گوگل سرعت اینترنت مورد نیاز سرویس [stadia] را برای بازی های با کیفیت 1080 اعلام کرد

از آنجا که سرویس [Stadia] نیاز به کنسول ندارد،ساده ترین راه برای پخش بازی ها در تلویزیون استفاده از  دانگل [Chromcast] می باشد.سرویس [Stadia] در ماه های آتی راه اندازی خواهد شد.گوگل می گوید که اطلاعات مربوط به قیمت گذاری در تابستان امسال منتشر می گردد.

کنسول های بازی 300x89 - گوگل سرعت اینترنت مورد نیاز سرویس [stadia] را برای بازی های با کیفیت 1080 اعلام کرد