خرید شارژ ایرانسل,خرید شارژ رایتل,خرید شارژ همراه اول

خرید شارژ در ایران اولین بار توسط اپراتور تلفن همراه ایرانسل برای افزایش اعتبار مشترکین سیم کارت اعتباری ارائه گردید. پس از آن اپراتور همراه اول نیز از همین روش به منظور افزایش اعتبار مشترکین اعتباری خود استفاده کرد. اپراتور اعتباری تالیا و رایتل با ارائه کارت شارژ با مبالغ مختلف، همین شیوه را در سیستم خرید شارژ کاربرانش قرار می‌دهند.

امروزه کارت شارژها در اکثر مغازه‌های سوپرمارکت قابل تهیه هستند. همچنین با گسترش نفوذ تجارت الکترونیک و امکان خرید شارژ اینترنتی، وب سایت‌هایی به منظور خرید اینترنتی کارت شارژ راه‌اندازی شده‌اند. این وب سایت‌ها معمولاً کارت شارژها را با قیمت‌هایی کمتر از بازار به کاربران عرضه می‌کنند و از آنجا که به وسیله کامپیوتر و موبایل از هرجایی قابل دسترس هستند، مورد استقبال متقاضیان کارت شارژ قرار گرفته‌اند.

کلیه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب با در اختیار داشتن رمز خرید اینترنتی قابلیت خرید شارژ از این سایت‌ها را دارند. همچنین خرید شارژ از طریق دستگاه‌های کارت خوان نیز امکان‌پذیر می‌باشد.

یکی از این وبسایت ها که مخاطبین زیادی را به خود جذب نموده وبسایت ocharge.ir می باشد، خرید شارژ مستقیم و سریع ایرانسل،رایتل و همراه اول در سایت Ocharge.ir براحتی از طریق گوشی ، تبلت یا کامپیوتر شخصی قابل دریافت است.


565006 735 - خرید شارژ ایرانسل,خرید شارژ رایتل,خرید شارژ همراه اول