ساعت های هوشمند را بشناسید

اهمیت ساعت های هوشمند

ساعت های هوشمند می توانند مانند یک پزشک سیار، بدن شما را کنترل کنند.این ساعت ها با کنترل ضربان قلب ،می توانند شما را از خطر بیماری های قلبی نجات دهند.علاوه بر این، این ساعت ها می توانند خواب شما را کنترل نمایند،و گزارش کافی درباره تعداد ساعت های خواب در اختیار شما قرار دهند.

ساعت هوشمند چگونه کار می کند ؟

اکثر ساعت های هوشمندی که به منظور استفاده روزمره (مانند ساعت هوشمند اپل) و یا برای هدف خاصی (مانند گرمین فنیکس) مورد استفاده قرار می گیرند،همگی دارای ویژگی های استانداردی هستند.

هوشمند چگونه کار می کند 300x208 - ساعت های هوشمند را بشناسید

نوتیفیکیشن ها

گوشی های هوشمند از ویژگی نوتیفیکیشن جهت مطلع کردن کاربران از رویدادها و فعالیت های مهم ،استفاده می کنند.این رویدادها می توانند شامل پیام جدید از طرف دوستان یا هشدار روز تولد همسرتان باشد،که این هشدارها از طریق بلوتوث گوشی هوشمند، مستقیم به ساعت هوشمند شما ارسال می شود.

ساعت هوشمند 300x169 - ساعت های هوشمند را بشناسید

ردیابی تناسب اندام

اگر یک ورزشکار حرفه ایی هستید یا هفته ایی چند روز را به ورزش کردن اختصاص می دهید،ساعت های هوشمند می توانند با استفاده از پدومتر و حسگر تشخیص ضربان قلب ،اطلاعاتی نظیر مسافت طی شده و ضربان قلب را در اختیار شما قرار دهند.البته برخی از ساعت های هوشمند با استفاده از ویژگی [Gps] قادرند اطلاعات بیشتری درباره مسیر طی شده در اختیار شما قرار دهند.

اندم و ساعت هوشمند 300x169 - ساعت های هوشمند را بشناسید

باتری ساعت هوشمند

ساعت های هوشمند معمولا  مجهز به باتری های مناسبی هستند،البته این به نوع استفاده شما از ساعت هوشمند بستگی دارد،ساعت های هوشمند اپل معمولا با یکبار شارژ حدود 18 ساعت روشن می مانند.البته ساعت های هوشمند مخصوص ورزش مانند [] می توانند با هر بار شارژ تا یک ماه برای شما کار کنند.

انواع ساعت های هوشمند

به طور کلی سه نوع ساعت هوشمند در بازار یافت می شود.نوع اول،ساعت های هوشمندی که جهت اهداف عموم مورد استفاده قرار می گیرند،مانند ساعت های هوشمند اپل و سامسونگ ،نوع دوم،ساعت هایی هستند که به طور مستقل کار می کنند و بدون اتصال به گوشی هوشمند و با سیم کارت جدا کار می کنند،نوع سوم،ساعت های هوشمندی هستند که با استفاده از حسگرهای حرکتی می توانند حرکات شما را ذخیره کنند و بعد از اتصال به گوشی هوشمند اطلاعات را با استفاده از برنامه مخصوص در اختیار شما قرار دهند.

a1 6 - ساعت های هوشمند را بشناسید