گیرنده های دیجیتال محبوب کاربران را بشناسید

وقتی برای خرید یک گیرنده دیجیتال به بازار می روید،مدل های بی شماری را مشاهده می کنید ،که با داشتن مشخصات یکسان می توانند انتخاب یک گیرنده دیجیتال را برای شما سخت کنند.در این مقاله کوتاه دو برند از گیرنده های دیجیتالی که مورد تایید اکثر خریداران بودند را معرفی می کنیم.

 

  • گیرنده های دیجیتال ایکس ویژن

یکی از محبوب ترین برندهای موجود در بازار ایکس ویژن است که توانسته فروش بالایی را در اکثر فروشگاه های اینترنتی به خود اختصاص دهد.اکثر خریداران از این برند رضایت کامل داشتند و به مواردی مثل،کیفیت ساخت خوب،پخش فایل های تصویری مختلف اشاره کردند.جهت اطلاع از مشخصات و قیمت این گیرنده های دیجیتال می توانید از بنر زیر استفاده نمایید.

a1 3 - گیرنده های دیجیتال محبوب کاربران را بشناسید

 

  • گیرنده دیجیتال دنای

این گیرنده دیجیتال هم توانسته توجه اکثر خریداران را به خود جلب نماید.خریداران بعد از استفاده از این گیرنده به مواردی مثل،جستجوی سریع و راحت کانال ها ،کیفیت ساخت مناسب،کیفیت تصویر خوب،تعویض کانال در زمان کم اشاره کردند.

A2 - گیرنده های دیجیتال محبوب کاربران را بشناسید

 

البته اکثر خریداران تمامی برندها به معایب مشابهی مثل،ضعیف بودن دستگاه در دریافت کانال ها،هنگ کردن،یکسان نبودن صدا با تصویر، اشاره کردند.که باید گفت اکثر این مشکلات بستگی به آنتن و آپدیت نمودن دستگاه دارد.یعنی اگر در دریافت کانال ها با مشکل مواجه شدید با تنظیم صحیح آنتن می توانید این مشکل را حل کنید.هنگ کردن دستگاه هم معمولا با آپدیت نمودن گیرنده دیجیتال برطرف می شود. جهت اطلاع از مشخصات و قیمت این گیرنده های دیجیتال می توانید از بنر زیر استفاده نمایید.

 

در نتیجه توجه داشته باشید این معایب ربطی به یک برند خاص ندارند و تمامی برندها می توانند این مشکلات را داشته باشند.علاوه بر دو برند معرفی شده در این مقاله می توانید با مراجعه به بنر زیر تمامی گیرنده های دیجیتالی که فروش بالایی داشتند را مشاهده نمایید.