پر فروش ترین اسپیکرهای بلوتوثی در بازار

 

 این روزها اسپیکرهای بلوتوثی جایگزین بلندگوهای بزرگ قدیمی  شدند. کاربران دلایل مختلفی برای استفاده از این اسپیکرها دارند.یکی از آن دلایل کوچک بودن و قابل حمل بودن اسپیکرهای بلوتوثی است.این اسپیکرها را می توانید با خود به سفر ببرید و براحتی در کنار دریا ، جنگل و کوهستان با صدای آنان لحظات خود را شاد نمایید.کیفیت صدای این اسپیکرها با توجه به مدل های مختلف متفاوت هستند.در این مقاله کوتاه 3 مورد از پر فروش ترین و محبوب ترین اسپیکرهای بلوتوثی را معرفی می کنیم.

 bb - پر فروش ترین اسپیکرهای بلوتوثی در بازار

 

1-      اسپیکر بلوتوثی انکر مدل [A3102 SoundCore]

انکر 300x148 - پر فروش ترین اسپیکرهای بلوتوثی در بازار

این اسپیکر 6 واتی را می توانید بعد از شارژ کامل حدود 10 ساعت استفاده نمایید.اکثر خریداران از این اسپیکر رضایت داشتند و بعد از استفاده چند ماهه از آن به مواردی مثل،کیفیت صدای خوب،کیفیت ساخت بالا و شارژدهی فوق العاده شاره کردند.جهت اطلاع از مشخصات کامل و خرید اینترنتی این اسپیکر می توانید از بنر زیر استفاده نمایید.

 بلوتوٍی انکر - پر فروش ترین اسپیکرهای بلوتوثی در بازار

2-      اسپیکر بلوتوثی دبلیو کینگ مدل [S20]

wking 300x300 - پر فروش ترین اسپیکرهای بلوتوثی در بازاراین اسپیکر 6 واتی در رنگ های نارنجی،مشکی،سبز و آبی در بازار یافت می شود.از ویژگی های این اسپیکر می توان به قابلیت کارت خوان آن اشاره نمود.خریداران کاملا از این اسپیکر رضایت داشتند و به مواردی مثل،کیفیت صدای بالا،ضد آب و مقاوم در برابر ضربه،قابل مقایسه با محصولات جی بی ال ،باتری پر قدرت اشاره کردند. جهت اطلاع از مشخصات کامل و خرید اینترنتی این اسپیکر می توانید از بنر زیر استفاده نمایید.

 a22 - پر فروش ترین اسپیکرهای بلوتوثی در بازار

 

3-      اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل [TS 2392]

تسکو 300x165 - پر فروش ترین اسپیکرهای بلوتوثی در بازار

این اسپیکر 10 واتی هم توانسته اکثر خریداران را راضی نگهدارد.خریداران در نظرات خود درباره این اسپیکر به مواردی مثل،کیفیت ساخت مناسب ،بیس مناسب اشاره نمودند. جهت اطلاع از مشخصات کامل و خرید اینترنتی این اسپیکر می توانید از بنر زیر استفاده نمایید.

 a33 - پر فروش ترین اسپیکرهای بلوتوثی در بازار

 

 

البته ما سعی کردیم اسپیکرهای با کیفیتی که پر فروش بودند و خریداران، بازخورد مثبتی از آنان داشتند، را در اینجا معرفی نماییم،جهت اطلاع از تمامی اسپیکرهای پر فروش بازار از بنر زیر استفاده نمایید.

bb - پر فروش ترین اسپیکرهای بلوتوثی در بازار