پر فروش ترین دوربین های تحت شبکه در ایران

امنیت در خانه ،سوپرمارکت و هرجایی که چیزهای با ارزشی در آنجا دارید،اهمیت فراوانی دارد.با استفاده از دوربین های تحت شبکه می توانید محل مورد نظرتان را از راه دور زیر نظر بگیرید.در این مقاله کوتاه 3 دوربین پر فروش را در بازار ایران معرفی می کنیم که با بازخورد مثبت خریداران همراه بودند.

 

  • دوربین مدار بسته دام داهوا مدل [HDW1200EMPA]

a1 300x251 - پر فروش ترین دوربین های تحت شبکه در ایران

این دوربین با قابلیت دید در شب و کیفیت مناسب، می تواند در فضای بیرون یا داخل محل مورد نظر نصب گردد.خریداران این دوربین به مواردی مثل کیفیت خوب ،قابلیت دید در شب مناسب اشاره نمودند.جهت اطلاع از مشخصات کامل این دوربین و خرید اینترنتی از بنر زیر استفاده نمایید.

فروش ترین دوربین داهوا - پر فروش ترین دوربین های تحت شبکه در ایران

  • دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل [DS-2CE16C2P-IT3]

a2 300x215 - پر فروش ترین دوربین های تحت شبکه در ایران

این دوربین با بدنه ایی مقاوم در برابر آب و خاک می تواند تا دمای 40 درجه زیر صفر برای شما کار کند.جهت اطلاع از مشخصات کامل این دوربین و خرید اینترنتی از بنر زیر استفاده نمایید.

فروش ترین دوربین هایکویژن - پر فروش ترین دوربین های تحت شبکه در ایران

  • دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل [DS-2CE56D0T-IT1]

a3 300x246 - پر فروش ترین دوربین های تحت شبکه در ایران

این دوربین با رزولوشن 1080 پیکسل و قابلیت دید در شب یکی دیگر از دوربین های پر فروش بازار است که مورد تایید خریداران قرار گرفته است.جهت اطلاع از مشخصات کامل و خرید اینترنتی این دوربین از بنر زیر استفاده کنید.

فروش ترین دوربین هایکویژن - پر فروش ترین دوربین های تحت شبکه در ایران

البته دوربین های داهوا و هایکویژن در گروه بهترین دوربین های مدار بسته هستند ،ولی شما می توانید دوربین های پر فروش دیگر را از طریق بنر زیر مشاهده نمایید.

فروش ترین دوربین مدار بسته - پر فروش ترین دوربین های تحت شبکه در ایران