خودروی خود را با کارواش خانگی تمیز کنید

با گرم شدن و نزدیگ شدن به فصل تابستان،اکثر مردم به شستشوی خودرو اهمیت می دهند.برخی از مردم ماشین خود را به کارواش های واقع در سطح شهر می برند و برخی دیگر هم ترجیح می دهند خودشان ماشین خود را تمیز کنند.ولی اطمینان کردن به برخی از کارواش ها کمی سخت است.با توجه به نوع رنگ ماشین ها ، در صورتیکه فشار آب خیلی زیاد باشد می تواند بعد از یک مدت رنگ سپرهای ماشین را از بین ببرد .هیچ کس به اندازه شما برای ماشینتان ارزش قائل نیست.به همین دلیل برخی ازمردم در منزل به شستشوی ماشین خود می پردازند و سعی می کنند تمامی جوانب را در نظر بگیرند.

asas - خودروی خود را با کارواش خانگی تمیز کنید

شستشوی ماشین در حیاط خانه می تواند مصرف آب شما را افزایش دهد.جهت شستن خودروی خود می توانید از کارواش خانگی استفاده نمایید.این کارواش ها در مدل های مختلف موحود هستند.ارزانترین و محبوب ترین آنها کارواش ایزی جت است که با وصل شدن به شیلنگ آب ،براحتی می توانید از آن استفاده نمایید.این کارواش خانگی دارای یک مخزن کوچک است،که می توانید آن را با شامپوی خودرو پر نمایید و براحتی خودروی خود را بشورید.جهت اطلاع از مشخصات و خرید اینترنتی این نوع از کارواش می توانید از بنر زیر استفاده نمایید.

a2 2 - خودروی خود را با کارواش خانگی تمیز کنید

نوع دیگر کارواش های خانگی ،کارواش های فندکی است که با وصل شدن به فندکی ماشین،می توانید خودروی خود را با قدرت 6 بار بشورید.مصرف آب این نوع از کارواش ها حدود 5 لیتر در دقیقه می باشد.جهت اطلاع از مشخصات و خرید اینترنتی این نوع از کارواش ها می توانید از بنر زیر استفاده نمایید.

a3 - خودروی خود را با کارواش خانگی تمیز کنید

و در نهایت پیشرفته ترین نوع کارواش های خانگی هستند که با استفاده از آنان می توانید بین 50 تا 70 درصد در مصرف آب صرفه جویی نمایید و براحتی جهت شستشوی خودرو یا هر سطح دیگر از آنان استفاده نمایید. جهت اطلاع از مشخصات و خرید اینترنتی این نوع از کارواش ها می توانید از بنر زیر استفاده نمایید.

a4 - خودروی خود را با کارواش خانگی تمیز کنید