چشمان ما به عینک آفتابی نیاز دارند

عینک های آفتابی تنها برای زیبایی مورد استفاده قرار نمی گیرند .این عینک ها مانند یک نگهبان از چشمان شما در برابر اشعه  ماوراء بنفش خورشید ،محافظت می کنند.( تابش اشعه ماوراء بنفش [UV] نوعی انرژی تولید شده توسط خورشید است که باعث سرطان پوست و بیماری های چشمی می شود) انجمن اوپتومتری آمریکا در این باره می گوید،شما باید به دلایل  زیر از عینک های آفتابی در نور خورشید استفاده کنید.

  • این عینک ها از چشمان شما در برابر اشعه یو وی [UV] خورشید محافظت می کنند،که در غیر اینصورت می تواند منجر به آب مروارید شود.
  • عینک های آفتابی چشمان شما را از نور آبی موجود در طیف خورشیدی محافظت می کنند،که این نور می تواند خطر ابتلا به بیماری ماکولای دیابتی را افزایش دهد.
  • این عینک ها جهت دید بهتر و راحت تر در نور خورشید بسیار مفید هستند.
  • عینک های آفتابی می توانند با تاریکی هم سازگار باشند،جهت رانندگی در شب می توان از انواع عینک های مخصوص شب استفاده نمود.

 

نور خورشید بر چشمان شما 300x161 - چشمان ما به عینک آفتابی نیاز دارند

با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان ،شاید مجبور باشید اکثر مواقع در زیر نور خورشید به انجام کارهای روزانه خود بپردازید،پس خطرات نور خورشید را فراموش نکنید،و حتما از عینک های آفتابی استفاده نمایید.در لینک تصویری زیر می توانید محبوب ترین عینک های آفتابی را با قیمت های مختلف بیابید،و از معتبرترین فروشگاه اینترنتی ایران آنها را تهیه نمایید.

ترین عینک های آفتابی - چشمان ما به عینک آفتابی نیاز دارند