زمانی که حوصله ندارید این کارها را انجام دهید

کِسِل بودن این روزها توسط تمامی انسانهای روی کره زمین احساسی آشنا است و هر شخصی ایده ایی برای خروج از این حالت پیدا می کند.برخی با دوستان خود تماس می گیرند و سعی می کنند روابط اجتماعیشان را قویتر کنند و برخی هم با جدا کردن گوشی از خود و بیرون رفتن از خانه سعی می کنند با این احساس خود مقابله کنند.  در این مقاله کوتاه به چند ترفند اشاره می کنیم که می توانید از آنان برای دوری از احساس خستگی و بی حوصلگی استفاده نمایید.

 

  • گوش دادن به موسیقی

اکثر اوقات گوشی کردن به موسیقی مورد علاقه می تواند بهترین انتخاب برای دوری از احساس بی حوصلگی باشد.سعی کنید از آهنگ های شاد استفاده نمایید و در آن لحظه فقط از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید.

  • گوش دادن به کتاب صوتی

کتاب صوتی این روزها اکثر مردم را به سمت خود جذب نموده است.شما می توانید با تهیه کتاب صوتی از لینک تصویری زیر  به کتاب های صوتی مورد علاقه خود گوش دهید .سعی کنید از کتاب های کُمِدی استفاده نمایید.

q1 - زمانی که حوصله ندارید این کارها را انجام دهید

 

  • ارتباط با دوستان

روابط اجتماعی را فراموش نکنید. روانشناسان معتقدند ،یکی از مهمترین راه های جلوگیری از افسردگی موقت، ارتباط با دیگران است.اگر خیلی وقت است از دوستان خود خبر ندارید،با آنان تماس بگیرید و سعی کنید آنان را ببینید.

  • یادگیری زبان جدید

یاد گرفتن زبان جدید می تواند مغز شما را فعال کند و اعتماد به نفس شما را افزایش دهد.برای این کار می توانید در یک کلاس زبان ثبت نام کنید،یا از نرم افزارهای یادگیری سریع زبان در منزل استفاده کنید.

 

  • سفر

سفر کردن با یک دوست می تواند روحیه شما را متحول کند.شما می توانید به همراه دوستانتان با ثبت نام در تورهای یک یا دو روزه ،لحظاتی شاد را تجربه کنید.

 

  • خرید

بعضی از مردم بعد از خرید کردن احساس خوبی پیدا می کنند،شما می توانید با رفتن به یک فروشگاه آنلاین یک محصول ارزان و مورد علاقه خود را انتخاب کنید و بخرید.و یا فقط محصولات فروشگاه را مشاهده کنید،دقیقا مثل زمانی که در خیابان هستید و جلوی فروشگاه های مختلف ،محصولات مورد علاقه خود را تماشا می کنید،برای این کار می توانید از لینک تصویری زیر استفاده نمایید.

q1 2 - زمانی که حوصله ندارید این کارها را انجام دهید

 

  • ورزش کردن

اگر تا حالا به باشگاه ورزشی نرفتید،حتما در یک باشگاه ورزشی ثبت نام کنید و با دوستانتان هر روز به باشگاه بروید.این کار می تواند روابط اجتماعی شما را قویتر کند .علاوه بر این می توانید در باشگاه با ورزشکارانی آشنا شوید که روحیه خوبی به شما می دهند.

 

  • بازی کنید

کنسول های بازی را جدی بگیرید.این دستگاه ها قبلا فقط برای کودکان ساخته می شدند،ولی در نسل جدید این کنسول ها بازی ها پیشرفت چشمگیری کردند و شما می توانید با یک کنسول بازی، شادترین لحظات را با خانواده یا دوستانتان داشته باشید.جهت مشاهده قیمت های کنسول های بازی از لینک تصویری زیر استفاده نمایید.

q1 1 - زمانی که حوصله ندارید این کارها را انجام دهید