با لنز گوگل با دنیای اطرافتان بیشتر آشنا شوید !

تصور کنید به جای تایپ کردن برای جستجو در گوگل، از تصویر استفاده کنید،شما می توانید با استفاده از برنامه گوگل [Google] با عکس گرفتن از اجسام مختلف اطلاعات آنان را در گوگل جستجو نمایید.برای مثال ،اگر می خواهید اطلاعاتی درباره نوعی حیوان داشته باشید کافی است دوربین گوشی را در مقابل آن حیوان قرار دهید.در نهایت گوگل به شما اطلاعاتی درباره آن حیوان می دهد.علاوه بر این شما را با برنامه [Google Photos] آشنا می کنیم.این برنامه قادر است تصاویر گرفته شده در گوشی شما را   بررسی نماید و با ارسال اطلاعات این تصاویر به گوگل نتیجه جستجو را برای شما نمایش دهد.

banner - با لنز گوگل با دنیای اطرافتان بیشتر آشنا شوید !

 

استفاده از لنز گوگل با دوربین گوشی

 

 برای استفاده از دوربین گوشی جهت جستجوی عکس گرفته شده ،باید ابتدا برنامه [Google] را با توجه به نوع سیستم عامل، از لینک های تصویری زیر دانلود نمایید.

گوگل 300x81 - با لنز گوگل با دنیای اطرافتان بیشتر آشنا شوید !                                  گوگل 300x102 - با لنز گوگل با دنیای اطرافتان بیشتر آشنا شوید !

 

1- برنامه گوگل را باز کنید و در سمت راست نوار جستجو  نماد [icon] گوگل لنز را انتخاب نمایید.

لنز گوگل 277x300 - با لنز گوگل با دنیای اطرافتان بیشتر آشنا شوید !

2- سپس بعد از تایید نمودن مجوز دسترسی دوربین گوشی ،دوربین را بر روی هر جسمی که می خواهید اطلاعاتی درباره آن بدست آورید نگه دارید.

3- همانطور که مشاهده می کنید دوایر ریزی بر روی صفحه نمایش ظاهر می شوند،حال کافی است قسمتی از عکس را انتخاب نمایید

4- در نهایت گوگل قسمتی که شما انتخاب نمودید را تحلیل می کند و اطلاعات مربوط به آن قسمت را در پایین صفحه برای شما نمایش می دهد.

اجسام با لنز گوگل 300x150 - با لنز گوگل با دنیای اطرافتان بیشتر آشنا شوید !

 

استفاده از لنز گوگل با تصاویری که از قبل در گوشی شما بودند

 

برای استفاده از لنز گوگل بر روی گوشی آیفون ، ابتدا برنامه [Google Photos] را با توجه به نوع سیستم عامل گوشی از لینک های تصویری زیر دانلود نمایید.

 

گوگل 300x81 - با لنز گوگل با دنیای اطرافتان بیشتر آشنا شوید !                                گوگل 300x102 - با لنز گوگل با دنیای اطرافتان بیشتر آشنا شوید !

 

1- زمانی که برای اولین بار برنامه [Google Photos] را باز نمودید،این برنامه ابتدا از شما می خواهد، مجوز دسترسی برنامه به تصاویر موجود در گوشی را تایید نمایید.برای این کار بر روی [Ok] بزنید.

دسترسی به تصویر گوشی 169x300 - با لنز گوگل با دنیای اطرافتان بیشتر آشنا شوید !

2- بعد از تایید کردن مجوز دسترسی،تمامی تصاویر موجود در گوشی شما ،در برنامه [Google Photos] نمایش داده می شوند.

موجود در گوشی 169x300 - با لنز گوگل با دنیای اطرافتان بیشتر آشنا شوید !

3- یک تصویر را باز کنید،و به قسمت پایین صفحه توجه کنید .

عکس برای لنز گوگل 169x300 - با لنز گوگل با دنیای اطرافتان بیشتر آشنا شوید !

4- در پایین تصویر ،یک توضیح از تصویر خود مشاهده خواهید کرد.همچنین تصاویر مشابه و اطلاعات دیگری که به نوعی با تصویر شما در ارتباط است ،در پایین صفحه نشان داده می شوند.

یک عکس و اطلاعات جستجو شده 169x300 - با لنز گوگل با دنیای اطرافتان بیشتر آشنا شوید !

5- شما می توانید ناحیه دیگری از تصویر را مشخص کنید تا اطلاعاتی درباره آن قسمت برای شما نمایان شود.

البته توجه داشته باشید که برای استفاده از دوربین گوشی  برای ارسال سریع تصاویر ،باید آخرین نسخه برنامه [Google] بر روی گوشی شما نصب شده باشد.

banner - با لنز گوگل با دنیای اطرافتان بیشتر آشنا شوید !