محبوب ترین و پر فروش ترین پرینترهای جوهر افشان بازار

اغلب مردم در ادارات و شرکت های مختلف، برای چاپ تصاویر و متون ،از پرینترهای مختلفی اسفاده می نمایند .ولی در بعضی از مواقع کاربران در منازل خود هستند و دسترسی به پرینترهای موجود در ادارات ندارند.شاید این گروه از کاربران بخواهند این وسیله با ارزش را در خانه خود داشته باشند .ما در این مقاله قصد داریم پرینترهای محبوب و پر فروشی که اکثر خریداران در بازار، از آنان راضی بودند را به شما معرفی کنیم .

فروش ترین پرینترهای بازار 300x63 - محبوب ترین و پر فروش ترین پرینترهای جوهر افشان بازار

اکثر فروشندگان با توجه به نیاز خریداران پرینترهای جوهر افشان را جهت مصارف خانگی به آنان پیشنهاد می دهند.البته انتخاب نوع پرینتر به استفاده شما بستگی دارد. پرینترهای جوهر افشان محبوب ترین پرینترهای خانگی هستند که با شارژ کردن جوهر این نوع از پرینترها می توانید به راحتی جهت کارهای سبک خانگی از آنان استفاده نمایید،برخی از پرینترهای جوهر افشان علاوه بر کارتریج، مجهز به مخزن جوهر می باشند.که این مخزن، کار شما را جهت شارژ جوهر، ساده تر می نماید.به این دلیل که در صورت اتمام جوهر داخل کارتریج، شما می توانید با پر کردن مخازن جوهر با استفاده از جوهرهای ارزانتر،از پرینتر استفاده نمایید.در ادامه 3 پرینتر محبوب موجود در بازار ایران را که اکثر خریداران از آنان راضی بودند و بازخورد مثبتی داشتند را به شما معرفی می نماییم.

1- پرینتر چندکاره جوهر افشان کانن مدل [PIXMA G3411]

Canon PIXMA G3411 Multifunction Inkjet Printer 300x212 - محبوب ترین و پر فروش ترین پرینترهای جوهر افشان بازار

این پرینتر 3 کاره جوهر افشان می تواند عملیات (پرینت،اسکن،کپی) را برای شما به خوبی انجام دهد.و در صورت اتمام کارتریج می توانید از جوهرهای ارزانتر استفاده نمایید و با پرکردن مخازن جوهر این پرینتر،به راحتی از آن جهت چاپ تصاویر و متون با رزولوشن 4800 در 1200 دی پی آی استفاده نمایید. خریداران بازخورد مثبتی نسبت به این پرینتر داشتند،و در استفاده چند ماهه از این پرینتر به مواردی مثل،مخزن رنگ،اسکن با کیفیت،وای فای جهت پرینت سریع از گوشی هوشمند و کاربری آسان اشاره نمودند. جهت خرید اینترنتی و مشخصات کامل این پرینتر از لینک تصویری زیر استفاده نمایید.

Canon PIXMA G3411 Multifunction Inkjet Printer - محبوب ترین و پر فروش ترین پرینترهای جوهر افشان بازار

2- پرینتر چندکاره جوهر افشان با قابلیت چاپ عکس کانن مدل [PIXMA MG2540s]

Canon PIXMA MG2540s Multifunction Inkjet Photo Printer 300x300 - محبوب ترین و پر فروش ترین پرینترهای جوهر افشان بازار

این پرینتر 3 کاره (پرینت،اسکن،کپی) را برای شما با رزولوشن 4800 در 600 دی پی آی انجام می دهد.از اینجا می توانید جهت اطلاع از مشخصات کامل این پرینتر استفاده کنید.خریداران این پرینتر بعد از استفاده چند ماهه به مواردی مثل کیفیت چاپ بالا،قابلیت نصب مخزن ،راه اندازی آسان .جهت خرید اینترنتی و اطلاع از قیمت این پرینتر از لینک تصویری زیر استفاده نمایید.

پرینتر Canon PIXMA MG2540s Multifunction Inkjet Photo Printer - محبوب ترین و پر فروش ترین پرینترهای جوهر افشان بازار

3- پرینتر چندکاره جوهر افشان اچ پی مدل [Deskjet 2130]

HP Deskjet 2130 Multifunction Inkjet Printer 300x220 - محبوب ترین و پر فروش ترین پرینترهای جوهر افشان بازار

این پرینتر سه کاره یکی دیگر از پرینترهای محبوب کاربران در بازار است.که به راحتی عملیات پرینت،اسکن و کپی را برای شما انجام می دهد.خریداران در استفاده چند ماهه از این پرینتر به مواردی مثل کم صدا بودن،شارژ کارتریج آسان،قیمت بسیار مناسب،قابلیت نصب مخزن جوهر و کم حجم بودن اشاره کردند.جهت اطلاع از مشخصات کامل و خرید اینترنتی این پرینتر از لینک تصویری زیر استفاده نمایید.

HP Deskjet 2130 Multifunction Inkjet Printer 300x262 - محبوب ترین و پر فروش ترین پرینترهای جوهر افشان بازار

البته مدل های مشابه دیگری هم هستند که با بازخورد مثبت خریداران مواجه شدند،مانند پرینتر مخزن دار کانن مدل [PIXMA G2410] ،پرینتر مخزن دار اچ پی مدل [lnk Tank 315] و پرینتر مخزن دار برادر(Brother) مدل [DCP-T500W] . جهت اطلاع از سایر پرینترهای محبوب و پرفروش ایران از لینک تصویری زیر استفاده نمایید در کالاوفور،ما با جستجو در بازار، کالاهایی را که اکثر خریداران از آنان راضی بودند را به شما معرفی می کنیم، و دلیل آن این است که اکثر کاربران جهت انتخاب کالای با کیفیت و مناسب، زمان زیادی را به جستجو در بازار اختصاص می دهند.ولی ما ،در بین فروشگاه های مختلف جستجو می کنیم و محبوب ترین و مناسب ترین کالا را می یابیم،و لینک خرید آن را برای شما قرار می دهیم. در این مقاله به محبوب ترین پرینترهای جوهر افشان بازار اشاره کردیم . در مقالات بعدی پرینترهای لیزری محبوب خریداران که بازخورد مثبتی نسبت به آن داشتند، را معرفی می نماییم.

فروش ترین پرینترهای بازار ایران 300x73 - محبوب ترین و پر فروش ترین پرینترهای جوهر افشان بازار