پرفروش ترین و ارزانترین لپ تاپ های لنوو با پردازنده [Core i3]

این روزها با توجه به بالا رفتن قیمت ها انتخاب یک لپ تاپ مناسب می تواند کاری بسیار دشوار باشد . ما در کالاوفور سعی داریم با بررسی لپ تاپ های مختلف و نظر کاربرانی که از این لپ تاپ ها استفاده کرده اند ،محبوب ترین و ارزانترین لپ تاپ موجود در بازار را معرفی نماییم.در این مقاله به سه نمونه از ارزانترین و پر فروش ترین لپ تاپ های برند لنوو در ایران می پردازیم.پردازنده لپ تاپ های معرفی شده در این مقاله [Core-i3] می باشد، و ویدیوی بررسی هر لپ تاپ را برای درک بهتر قابلیت های لپ تاپ قرار دادیم تا بتوانید به راحتی لپ تاپ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

1- لپ تاپ 15 ایچی لنوو مدل [V110-F]

تاپ 15 اینچی لنوو مدل V110 F 300x208 - پرفروش ترین و ارزانترین لپ تاپ های لنوو با پردازنده [Core i3]

این لپ تاپ با وزن 2.1 کیلوگرمی خود توانسته اکثر کاربران را راضی نماید.از مشخصات قابل توجه  این لپ تاپ می توان به رم 4 گیگابایت ،[DDR4] ،پردازنده گرافیکی [Radeon M330] با 2 گیگابایت حافظه اختصاصی اشاره نمود.کاربران در استفاده چند ماهه از این لپ تاپ راضی بودند و به ویژگی هایی مثل وزن مناسب،کیفیت ساخت خوب،صفحه نمایش مات با کیفیت،تاچ پد بزرگ و باز شدن لپ تاپ تا 180 درجه اشاره نمودند. با بالا رفتن قیمت ها همچنان این لپ تاپ در گروه لپ تاپ های پر فروش بازار قرار دارد.ویدیوی بررسی این لپ تاپ را جهت درک بهتر قابلیت های لپ تاپ برای شما قرار دادیم.جهت خرید اینترنتی و مشخصات کامل این لپ تاپ از لینک تصویری زیر استفاده نمایید.

v110 F 242x300 - پرفروش ترین و ارزانترین لپ تاپ های لنوو با پردازنده [Core i3]

 

 

2- لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل [Ideapad 320 – L]

تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad 320 L 261x300 - پرفروش ترین و ارزانترین لپ تاپ های لنوو با پردازنده [Core i3]

این لپ تاپ یکی از مدل های محبوب کمپانی لنوو به شمار می آید.از مشخصات این لپ تاپ می توان به کارت گرافیک اینتل،کارت خوان،دو بلندگو با پشتیبانی از سیستم [Dolby Audio] و درایو نوری [Dual layer] اشاره نمود.کاربران در استفاده چند ماهه از این لپ تاپ به مواردی مثل مناسب برای کارهای روزمره،سرعت خوب،طراحی خوب صفحه کلید و تاچ پد اشاره نمودند. ویدیوی بررسی این لپ تاپ را جهت درک بهتر قابلیت های لپ تاپ برای شما قرار دادیم.جهت خرید اینترنتی و مشخصات کامل این لپ تاپ از لینک تصویری زیر استفاده نمایید.

ideapad 320 L 251x300 - پرفروش ترین و ارزانترین لپ تاپ های لنوو با پردازنده [Core i3]

 

 

3-لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل [Ideapad 110 – AG]

Lenovo Ideapad 110 AG 15 inch Laptop 300x180 - پرفروش ترین و ارزانترین لپ تاپ های لنوو با پردازنده [Core i3]

این لپ تاپ هم با رم 4 گیگابایت و پردازنده [Core i3] خود توانسته تجربه خوبی را به کاربران هدیه دهد. از مشخصات قابل توجه این لپ تاپ می توان به بلندگوهای دالبی ،کارت خوان و 3 مگابایت حافظه نهان اشاره نمود.کاربران در استفاده چند ماهه از این لپ تاپ به مواردی مثل کیفیت ساخت خوب،هنگ نکردن،صدای خوب بلندگوهااشاره نمودند. ویدیوی بررسی این لپ تاپ را جهت درک بهتر قابلیت های لپ تاپ برای شما قرار دادیم.جهت خرید اینترنتی و مشخصات کامل این لپ تاپ از لینک تصویری زیر استفاده نمایید.

ideapad 110 AG 258x300 - پرفروش ترین و ارزانترین لپ تاپ های لنوو با پردازنده [Core i3]

 

 

این سه لپ تاپ در حال حاضر در گروه ارزانترین و پر فروش ترین لپ تاپ های لنوو در بازار ایران هستند.البته لپ تاپ های پرفروش و محبوب ،دیگری هم با قیمت های متفاوت در بازار ایران موجود است، که در لینک تصویری زیر این لپ تاپ ها را برای شما قرار دادیم.در مقالات بعدی به لپ تاپ های پر فروش بازار ایران با پردازنده [Core i5] می پردازیم.

ترین لپ تاپ های لنوو 300x90 - پرفروش ترین و ارزانترین لپ تاپ های لنوو با پردازنده [Core i3]