بهترین و ارزان ترین فلش درایوهای بازار از نظر کاربران

 

فلش درایوها،این روزها نقش مهمی در حفظ اطلاعات شخصی کاربران ایفا می کنند.کاربران با توجه به نوع کاربریشان از فلش درایوهای با ظرفیت ها و سرعت های مختلفی استفاده می نمایند،فلش درایو در واقع یک دستگاه ذخیره سازی قابل حمل است که بر خلاف درایو نوری یا هارد دیسک سنتی، فاقد قطعات متحرک  می باشد.و معمولا از طریق پورت [USB-Type A] به کامپیوتر ،لپ تاپ و هر دستگاه دیگری که فلش درایو را پشتیبانی کند ،متصل می گردد.

a4 2 300x93 - بهترین و ارزان ترین فلش درایوهای بازار از نظر کاربران

 

در این مقاله قصد داریم سه نمونه از پر فروش ترین فلش درایوهای بازار را معرفی کنیم،و سپس لینک تصویری گروهی از پر فروش ترین فلش درایوهای ارزان و استاندارد موجود در بازار ایران را در اختیار شما قرار دهیم ،تا با سلیقه خود و با توجه به نوع کاربریتان فلش درایو مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

 

 

 

1- فلش مموری سن دیسک مدل [Ultra Fit]  با ظرفیت 16 گیگابایت

SanDisk Ultra Fit Flash Memory 16GB 300x251 - بهترین و ارزان ترین فلش درایوهای بازار از نظر کاربران

این فلش درایو با پشتیبانی از [USB-3] در گروه  پر فروش ترین و محبوب ترین فلش درایو های ارزان قیمت بازار قرار دارد.سرعت انتقال در این فلش درایو حدود 10 گیگابیت بر ثانیه است و این فلش درایو می تواند اطلاعات شما را با سرعتی حدود 130 مگابایت بر ثانیه بخواند.کاربران در استفاده چند ماهه از این فلش درایو به ویژگی هایی مثل سرعت انتقال قابل قبول،کیفیت ساخت خوب،مناسب برای پخش خودرو و سرعت بالا اشاره کرده اند.جهت اطلاع از مشخصات کامل و خرید اینترنتی این فلش درایو از لینک تصویری زیر استفاده نمایید.

a2 5 241x300 - بهترین و ارزان ترین فلش درایوهای بازار از نظر کاربران

 

2- فلش مموری سن دیسک مدل [Cruzer Switch CZ52] با ظرفیت 16 گیگابایت

Sandisk Cruzer Switch CZ52 Flash Memory 16GB 300x300 - بهترین و ارزان ترین فلش درایوهای بازار از نظر کاربران

یکی دیگر از بهترین و پر فروش ترین فلش درایو های  ارزان قیمت بازار که کاربران زیادی را به سمت خود جذب نموده این فلش درایو است.این مدل از کمپانی سن دیسک می تواند با پورت [USB 2.0] سرعت انتقالی نزدیک به 480 مگابایت بر ثانیه داشته باشد.کاربران بعد از چند ماه استفاده از این فلش به طرز قابل چشمگیری از آن راضی بودند و به ویژگی هایی مثل وزن بسیار کم،طراحی زیبا،سرعت خوب و کیفیت ساخت خوب اشاره کردند. جهت اطلاع از مشخصات کامل و خرید اینترنتی این فلش درایو از لینک تصویری زیر استفاده نمایید.

a1 4 245x300 - بهترین و ارزان ترین فلش درایوهای بازار از نظر کاربران

 

 

3- فلش مموری سن دیسک مدل [Cruzer Blade CZ50] با ظرفیت 16 گیگابایت

SanDisk Cruzer Blade CZ50 Flash Memory 16GB 300x201 - بهترین و ارزان ترین فلش درایوهای بازار از نظر کاربران

این فلش درایو در واقع ارزانترین فلش درایوی است که اکثر کاربران به آن اعتماد دارند و از آن راضی هستند ،سرعت خواندن در این فلش حدود 20 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن آن حدود 5 مگابایت بر ثانیه می باشد.کاربران در استفاده چند ماهه از این فلش درایو به ویژگی هایی همچون سرعت خوب ،مناسب برای پخش ماشین و کارایی بالا اشاره کردند. جهت اطلاع از مشخصات کامل و خرید اینترنتی این فلش درایو از لینک تصویری زیر استفاده نمایید.

a3 5 250x300 - بهترین و ارزان ترین فلش درایوهای بازار از نظر کاربران

 

 

البته ما در اینجا تنها به 3 مورد از ارزانترین و پر فروش ترین فلش درایوهای موجود در بازار ایران اشاره نمودیم، جهت مشاهده تمامی فلش درایوهای پر فروش و استاندارد بازار ایران به لینک تصویری زیر مراجعه فرمایید.در مقاله بعدی پر فروش ترین هارد دیسک های ارزان قیمت بازار را که اکثر کاربران از آنان راضی بودند، معرفی می کنیم. در کالاوفو ما سعی داریم  با جستجو در بین محصولات مختلف بازار، شما را با بهترین و پر فروش ترین آنان آشنا کنیم.در اینصورت شما دیگر نیازی به زمان گذاشتن برای گشتن و تحقیق کردن در بازار ندارید .و با خیالی آسوده محصول مورد نظر خود را تهیه می نمایید.

a6 1 300x91 - بهترین و ارزان ترین فلش درایوهای بازار از نظر کاربران